Linneajosefine

2010-08-16

Publicerad 2010-08-16 22:00:00 i Linneajosefine,

Heeeej väldigt ouppdaterade blogg. Jag har vart ute o paddlat kanot i skogen mitt ute i ingenstans i några dagar. Det var väldigt mysigt med fina vänner. Åtta stycken var vi och vi trängde ihop oss i tre tält. Vi borde fått bättre plats men det var verkigen trångt. Och väldigt hårt att ligga på stenar typ. Men jag överlevde tills vi kommer hem till stan och nån jävel snor min ryggsäck med kamera och alla kläder. Tack så mycket säger jag bara. Men nu, en dusch och en polisnamälning senare så ska det bli väldigt skönt att få sova i sin egna säng. Och imån börjar skolan. Hoppas nya klassen blir bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela