Linneajosefine

2010-12-30

Publicerad 2010-12-30 22:42:00 i Linneajosefine,

 

Har knappt sovit alls inatt. Så kan det gå när man inte är hemma. Så kan det gå när man börjar kolla film mitt inatten. Är trött och seg nu. Min rygg gör ont. Så kan det gå om man sover på en madrass. Min rygg gillar det inte. Även fast jag gillade det.

Funderar på att sova nu eftersom det är nyår imorgon. Alltså den längsta dagen, eftersom man är uppe så länge. Fast jag har ett problem, min säng har varken täcke eller lakan, vilket betyder att jag måste bädda den, vilket jag inte orkar. Samlakraftsamlakraft Josse.

Funderar på att byta färger här, rött känns så juligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela