Linneajosefine

Ett

Publicerad 2010-07-25 16:22:00 i Linneajosefine,

Jag måste sluta falla innan jag vet om någon fångar mig. Annars kommer jag landa mycket hårdare än planerat. Och då kommer jag krossas. Det vill jag inte. Nästan hela muren har rasat. Det är så enkelt nu. Att bara ta och sen lämna kvar. Jag vill ha dig. Jag vill ha dig. Men inte om du tänker lämna mig. Jag vill ha dig om du är säker. Men jag vet inte vad du tänker. Jag orkar inte må såhär nu. Bara visa hur du känner. Så jag vet. Om jag ska skratta eller gråta. Lycklig eller ledsen. Snälla glr mig inte ledsen. Vi är lika. Men inte helt. Jag klarar inte sånt här. Men du gör det. Även om du sårar mig kommer jag vilja ha dig. Det är det svåraste. Allt med dig, även det såliga, gillar jag. Så snälla låt mig inte gå och undra. Om jag räcker ut min hand så ta den. För jag skulle ha tagit din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela