Linneajosefine

2010-10-07

Publicerad 2010-10-07 16:52:00 i Linneajosefine,

Kul att man i alla fall har en handfull besökare kvar trots att man inte bloggat på ett tag!

 

Kort update: Har klippt mej (bara topparna), köpt massa kläder fast jag kanske inte borde(!), pluggat, struntat i att plugga, haft jäkligt kul, använt upp mina pengar på chailatte och kaffe, fått studiebidraget, skolkat, planerat en resa (som kanske kommer ske) och allmänt bara levt la vida loca.
Ja och mycket mer förstås, men skulle jag skriva allt skulle det bli en bok lika stor som bibeln och det hade kanske varit lite tråkigt för er att läsa? Eller? Jag skulle i alla fall kunna läsa det med nöje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela