Linneajosefine

Tragic

Publicerad 2010-10-03 20:59:00 i Linneajosefine,

Söndag kväll och Josse är trött efter en hektisk helg. Fredagskvällen var kul med kul folk förutom att jag och Linn höll på att bli påkörda av en idoit som tryckte för hårt på gaspedalen. Man tror att man ska vara säker på parkeringen utanför ica i en jäkla förort. Men tydligen inte. Ingen bra kombination om man har höga klackar också. Den här gången gick det ju faktiskt bra, men jag vill inte tänka på vad som skulle kunna hänt. 

Lördagmorgon åkte vi på läger med minorer och juniorer, och det gick väldigt bra. Fast de har ju sååå mycket energi alla små barn. Man hinner inte med i deras tempo. Men söta är dem. Jag kom hem vid ett idag och så försökte familjen spel monopol men det gick som vanligt inte så bra eftersom alla är så dåliga förlorare. 
Idag har jag för en gångs skull gjort tyskaläxan, känner mig riktigt duktig faktiskt. Kvällen har jag spenderat med Catta. Och nu ska Andrea den snea snart ringa mig.

 

Alltså fyyyyyfan vad tråkigt inlägg, jag fattar inte hur jag har kunnat sitta här och skriva. Inget av de är intressant egentligen. 

SnArT sKa JaG kOlLa GoSsIp GiRl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela