Linneajosefine

Hate

Publicerad 2010-09-28 13:00:00 i Linneajosefine,

Det här inlägget kanske kommer kännas lite omoget, men jag måste skriva av mig. Jag är så trött på en människa i min omgivningen. Så himla störande är hon. Jävla stalker. Jag bara önskar hon kunde skaffa ett eget liv. Jag är inte intresserad av att vara hennes vän. Kan hon bara inte förstå? Jag orkar inte vara snäll längre. Den här gången orkar jag inte ge med mig. Slutar hon inte snart så kommer hon få se mitt riktiga gamla jag. The bitch. Jag som lovade mig själv att sluta vara elak och bitchig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela