Linneajosefine

Adventures in Richmond!

Publicerad 2011-08-31 19:15:47 i Linneajosefine,

Internetuppkopplingen suger, har fulla "pluppar" men det fungerar ändå inte, what's up with that liksom? Just nu när jag verkligen behöver internet också, till skolarbeten! Nu för stunden verkar det dock fungera. Jag ska göra klart plugget och sen gå ut för jag behöver verkligen frisk luft och motion. Hejdå bloggen och hejdå facebook, idag ska ni inte få hålla mig distraherad!
Förresten så verkar det gå någon slags sjukdomsepedemi på skolan, touch wood att jag inte blir smittad. Det räcker liksom att jag och min förkylning fortfarande hänger ihop.

Lilla jag idag!

What happend in the telephone box? Nata goes surprised!

Mongos♥

Now, back to studying!

Kommentarer

Postat av: Cecilia Jacobson

Publicerad 2011-08-31 19:27:47

Vilken underbar stor mysig halsstuk du har, skulle göra vad som helst för en liknande just nu i höstkalla Sverige haha :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-08-31 20:36:45

Richmond ar saa fint! Pojkvannen och jag har sagt att vi ska bo dar nagon gang i livet haha.

Postat av: CREATIVES - fanny&jylice

Publicerad 2011-08-31 21:49:37

Hej Sötnos!

Just nu har vi en goodiebag tävling på våran blogg, denna gång kör vi på en full med smink och skönhetsprodukter! Är du sugen på att vara med?



Direktlänk till tävlingen: http://creatives.blogg.se/2011/august/ny-tavling-goodiebag-full-med-smink.html#comment

Kram! /Jylice & Fanny - www.creatives.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela