Linneajosefine

In school!

Publicerad 2011-08-31 15:41:09 i Linneajosefine,

Hello! Sitter i skolan och har varldens langsta hala. Fy vad irriterande att inte ha a,a eller o! Trying in English instead! I started 8.45 today, overslept because I couldn't sleep very well yesterday, the party you know. They sang all the night long (almost). However, we managed to get to school in time! We had IELTS and math and now we're still waiting for the P.E. Only half an hour to go! Nej gud vad tontigt det kandes att skriva pa engelska. Stick to the swedish! Nej men har ganska trakigt, har haft hala i over fyra timmar, inte OK!!!
Ska nu aterga till pluggandet (bloooo har inte ens borjat annu!)...

Me and Anna!

Freja, Nata, Me and Lollo!

Slutar fem idag sa hors nar jag ar hemma med bilder fran idag!

Kommentarer

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Publicerad 2011-08-31 16:15:55

tack! :)

Postat av: My

Publicerad 2011-08-31 16:25:37

hej, vad gör du?:)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-08-31 17:34:06

Haha jag har aldrig a, a, o... man vanjer sig! Nu nar jag nagon gang lanar en dator med "alla" bokstaver sa skriver jag fortfarande utan, for mina fingrar hittar liksom inte till dem tangenterna. Jag maste koncentrera mig massor och det pallar jag inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela