Linneajosefine

They all think I'm crazy but to me it's perfect sense

Publicerad 2011-01-26 19:00:00 i Linneajosefine,

Godmorgon världen! (Jag vet att det är kväll, jag vet bara inte hur man inleder ett inlägg på ett intressant sätt, vilket är något jag borde bli bättre på eftersom det är inledningen som ska locka till att fortsätta läsa.)

Imorgon är det torsdag (gud så intressant josse lilla)...

 

Jag börjar om och fortsätter på det bästa. Har ni någongång kännt att ni känner ingenting, fast egentligen är det något? Bara det att man inte kan komma på vad.(Jag vet inte vad jag ville komma med det här.)

Ville nog bara säga, LEV LIVET! Alltså ditt eget liv och ingen annans. Döm inte någon du inte känner. Bedöm inte utsidan innan du lärt känna insidan. Sortera inte dina vänner efter utsidan dör då kommer du också bli lyckligast i längden.

 

Jag är så trött på all ytlighet. Alla jäkla värderingar som talar om hur man ska vara för att passa in. Alla jäkla normer som man måste följa för att passa in. Sånt är så onödigt egentligen. Hur jobbigt är det inte och gå runt att vara falsk hela tiden? Ni som läser detta tycker säkert att jag är tjatig, men för mig är det så viktigt att vara sig själv. Att en människa kan bli accepterad för den man är och inte för den man försöker vara. Man kan inte leva ett liv och låtsas att man är någon annan. Då glömmer man det allra viktigast, dina egna känslor. Dina egna unika känslor. Dina unika egenskaper som gör dig till dig. Det är det dyrbaraste man har, så varför kasta bort det genom att försöka vara någon annan än den man är?

Doesn't make sense to me..........!

 

VAR ER SJÄLVA, ANNARS KAN NI JU LIKA VÄL SKITA I DET!

Jag tycker i alla fall att jag är tuff/ball/cool/häftig/frän........

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela