Linneajosefine

Onsdag!

Publicerad 2011-06-29 10:02:52 i Linneajosefine,

Jag kan erkänna att jag är lite avundsjuk på alla som var på where the action is igår och såg Coldplay. Jag äe nog ännu mer avundsjuk på alla som är på peace and love nu. Jag fick mitt siesta! men jag vill ha mermermer!
Nästa år, då ska jag överallt! Jag har hört rykten om att Bruce Springsteen ska ut på världsturné nästa år!?! Då blir jag glad. Något jag däremot inte är glad över är att The Script är på USA-turné i höst när jag bor i London. Guess it's just my luck...

Idag har jag lovat att följa min lillebror (som visserligen inte är så liten längre) till tandläkaren. Sen ska jag straight to work. Slutar fyra idag och då får jag min efterlängtade mobil. Det är okej att inte kunna bli nådd, men det är hemskt att man inte kan få tag på någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela