Linneajosefine

Torsdag

Publicerad 2011-03-31 15:57:44 i Linneajosefine,

Imorse när jag vaknade så regnade det ute. Himlen var grå och hela världen såg så tråkig ut att jag somnade om. Självklart lyckas jag försova mig fast jag börja vid tio. Kanske hade det varit bättre att stanna under täcket, för jag går bara runt och fryser hela tiden. Har ont i magen, och har jag inte det så är det ryggen som gör ont. Mina ben skakar. Jag ska nog äta lite. Haha, kul att bara tanken på mat gör mig pigg haha. Trots allt detta är jag en glad liten skitunge ändå.

Haha klant, jag dricker te och glömde på något sätt bort att jag hade te i munnen och började sjunga. Nu är min tröja fläckig. Men struntsamma! Nu vill jag ha maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!
Jag vill ha sol också. Men det vill tydligen inte vädergubbsen! Jag får väl vara min egen sol då :D
Men nu väntar maten på mig! Inte för att jag har någon, men ändå...

Lite sånt här väder nu? KOM IGEN KOM IGEN!!!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-01 20:01:01

ha världens bästa fredag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela