Linneajosefine

It will be alright!

Publicerad 2011-03-30 22:33:50 i Linneajosefine,

 Som alltid när jag kommer igång med att skriva så blir det för mycket. Jag kan inte sluta. Jag avslutade nyss en recension på en bok jag läst i svenskan. Den fick max bli två sidor. Min blev två och en halv. Inte så farligt kanske. Men ändå. Jag får väl fjäska lite för min lärare eftersom jag är ganska nöjd med resultatet och vill inte ändra på den. Ännu en gång typiskt mig...

Nu funderar jag på att hoppa upp i min säng, jag har nämligen en ny bok! Tack Catta för det!
Diving in heter den och jag har letat efter den ett tag nu. Så jag är glad.

Bara för det blev jag riktigt törstig nu. Måste ha dricka. Typ mjölk eller något.

Haadee spade, Eric Saade! Ich bin eine tönt!
I want it that way.
Nej, nu får jag nog sluuuuuuuuuuta skriva här innan det blir konstigt.
Ska schlafen snart.
Förresten så gick mitt spanskaprov ganska bra tror jag. Det känns skönt att ha det gjort.

Jag vill åka skidor igen!

Kommentarer

Postat av: FEBBS

Publicerad 2011-03-31 15:14:34

MNE GÖR DET DÅ!!!!! JAG SKA BOKA DE DAG TILL BIRGHTON I SOMMAR :D en timme med pendel fårn lonodn :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela