Linneajosefine

Måndag

Publicerad 2011-05-30 19:20:53 i Linneajosefine,

Hej!
Jag vågar inte säga att allt är perfekt, för perfektion existerar förmodligen inte. Men om det nu hade gjort det så hade jag sagt att mitt liv är perfekt. När man minst anar det så kan allting lösa sig utan att man själv ens tänkt på det så mycket. Det känns skönt att veta, att jag inte alltid måste anstränga mig till tårna för att allting ska bli bra.

Nu vill jag inte sitta inne och skriva längre för solen skiner ute och det är ganska varmt trots att det är kväll. Så nu drar jag ut. Åh det känns verkligen som om sommarlovet redan börjat. Men jag har ju det där fysikprovet kvar, en sista kraftansträngning. Sen är allting äntligen lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela