Linneajosefine

Kill me now

Publicerad 2011-10-30 12:11:01 i Linneajosefine,

VARFÖR SKA MAN PLUGGA NÄR MAN HAR LOV?
Ekvationen går inte ihop, typ falska rötter eller något. Men vad vet jag som är så dålig på matte? Obligatorisk mattestuga och tvingas sitta längst fram på lektionerna. Men nu är det inte matte som ska göras, eller jo det också, men viktigast just nu är den där svenskainlämningen som ska vara klar idag. Den som jag inte börjat på, den som jag inte har uppgiftspappret till och den som jag bara inte orkar göra.
Hejdå nu går jag under jorden, ses i det där låndet långt borta där dumma barn som inte gör sina läxor hamnar. Orkar inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela