Linneajosefine

Your life is a gift, don't waste it by being someone else!

Publicerad 2011-10-30 14:28:36 i Linneajosefine,

Det finns människor som anpassar sig efter andra så mycket att de glömmer sig själva. Vi döljer vår personlighet och ändrar den för att andra ska tycka om oss mer. Ingen kommer bli lycklig så.
De människor som är sig själva och inte bryr sig om vad andra tycker, tänker och tror, de är starka. Om vi bara är oss själva så kommer vi också bli starka i oss själva. Låt ingen någonsin trycka ner dig. Säger någon att du inte kan nå dina drömmar, så bara strunta i det, för du kan. Jag vill ännu mer nå mina drömmar när folk säger att jag inte kan! De som säger att du inte kan är de som gett upp, det är det värsta du kan göra. Ge ALDRIG upp. Jag kommer aldirg ge upp. Vill jag så kan jag. Det gäller alla, för alla kan! 

Innan du hindrar dig själv från att göra något du vill, fast det är knäppt, så tänk efter. Varför skulle jag inte göra det här om jag nu vill. Vad är det värsta som kan hända? Att folk tycker du är konstig? Men vad spelar det egentligen för roll? Alla är vi knäppa och konstiga på insidan. Det är ganska logiskt då alla människor är olika. Det är det som gör oss unika. Jag vet inte vad ni tycker, men jag är hellre knäpp, konstig och lycklig än normal, vanlig och inte så lycklig. Den lyckan man upplever av att vara sig själv går kanppt att förklara. Det är liksom en bestående lycka som finns inom dig, i ditt hjärta och hjälper sig vart du än går och vad som än händer. Det är lyckan som gör att du orkar gå upp ur sängen varje dag. Det är lyckan som hjälper dig när du inte orkar mer, när du vill lägga dig och gråta eller bara försvinna. Det är lyckan som gör att du överlever.

Skapa den lyckan genom att vara dig själv. Ta tillvara på den och sprid den till andra. Låt ALDRIG någon trycka ner dig. Fred ut, kärlek till er alla!
Ett leende gör världen till en finare plats, två leender gör världen till en ännu finare plats. Tänk då om alla log! Och tack för att DU står ut med min stördness, tror nog att du är den enda. Men min stördness är din stördness och var stördness tillsammans är svår att slå <3
Tjena mongo <3 Ni kan säga vad som helst till mig för jag är stark och tror på mig själv! Jag är cool, okej? Glöm aldrig att vara er själva och stå upp för den ni är för det är det enda som räknas tillslut!
Ni är fina! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela