Linneajosefine

I ♥ Wednesdays

Publicerad 2011-09-28 22:25:37 i Linneajosefine,

Hej alla coolingar i cyperspace. Idag har jag spelat baseball på idrotten och det var riktigt roligt även om jag knappast var världsbäst på att träffa bollen. Nu sitter jag och försöker plugga lite då jag har en redovisning imorgon, har knappt börjat (vad hände med självdisciplinen liksom?) Duschade innan (hehe intressant) och då bara kände jag en himla stor lust att ta dagens outfit bilder!?! (What's up with that, tar inte ens outfitbilder i vanliga fall) Men lever ju ett follow-your-intensions liv så det var bara på med kläderna igen och se glad ut!
Close up hehehehehehehehehehehehehehehe! Yeeeey övertrött tjej, lär dygna inatt om jag inte börjar plugga nu!

Kommentarer

Postat av: Sophie "autophoto"

Publicerad 2011-09-29 08:53:29

aw tack :D



allt bra?

Postat av: EMMAS!

Publicerad 2011-09-29 16:04:34

sv: ah de är asgott :D

Postat av: kudde

Publicerad 2011-09-29 16:44:18

är allt bra med dig? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela