Linneajosefine

If it's important to you, you will find a way, if not you'll find an excuse

Publicerad 2012-08-30 23:50:00 i Linneajosefine,

 
 
 
 
 
 
 
 
Godnatt fina ni! Det är supersent och mina ögon håller på att fall ihop. Imorgon börjar skolan vid åtta med biologi/kemi breddning (nördvarning, I know) och sen har jag tyvärr en fyra timmar lång håltimme. Men det är bara att göra det bästa av det, så tänkte dra och träna. Hann inte till gymet idag då jag började jobba direkt efter skolan, men en vilodag kanske inte skadar. Men imorgon ska jag på det igen, redan taggad! Glöm inte att våga tro på era drömmar, det är enda chansen att de går i uppfyllelse. Säger visdomstanten här hehehe. Nej nu måste jag sova, puss.

Kommentarer

Postat av: Simona

Publicerad 2012-08-31 01:04:12

Hej jättefin och trevlig blogg du kanske vill lämna lite fotspår på min blogg :) skulle vara trevligt:)
Www.simonabjorklund.blogg.se

Postat av: Liene

Publicerad 2012-08-31 13:25:24

Ja, man ska tro på sina drömmar:)

sv: Jag ska köpa mac book air vet jag nu. En liten passar mig bättre, och billigare med så klart.

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-31 13:25:32

Ja, man ska tro på sina drömmar:)

sv: Jag ska köpa mac book air vet jag nu. En liten passar mig bättre, och billigare med så klart.

Postat av: marina

Publicerad 2012-08-31 13:55:50

Vad gör du? :)

Postat av: LIENE

Publicerad 2012-08-31 16:46:48

sv: Det bästa jag vet, efter att spela inför en större publik. Jag kan inte spela för en person i taget eller familjemedlemmar - det blir bara så konstigt.

Postat av: marina

Publicerad 2012-08-31 16:59:32

sv. Okej okej. Jag väntar på att killen ska komma hem så vi kan handla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela