Linneajosefine

Evening standard

Publicerad 2012-02-29 22:15:51 i Linneajosefine,

Vill som vanligt vara lite brittisk för det tycker jag är coolt (om ni inte fattat det än, hehe) och då är det tur att man har en pappa som säljer te. Twinings ska det va, enda rätta!!! McVities fullkornsdigestive till det så har vi en evening standard, synd bara att man inte får tag på en riktig evening standard i detta land (tidning) tur att det finns internet dårå!
Nu blir det adjö och godnatt.
PS. Mamma sluta läsa min blogg. TACK.

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-29 23:20:44

Efter fyra ar har i England sa har jag fortfarande inte lart mig dricka te! Jobbar pa det ibland, men nej, det gar inte ner! Sa misslyckad som britt ar jag! ;)

Postat av: Emmy

Publicerad 2012-03-01 00:17:31

Sv: Tack! :)

Postat av: alisa

Publicerad 2012-03-01 04:42:03

Yale är grymt! Och yes, jag bor i New York i USA! :D

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-01 11:29:27

Sv: Vad glad jag blir att du tycker det, din blogg är grymt fin också!

Haha jag vet hur det känns när ens mamma också läser ens blogg, eller typ stalkar en på facebook... hahahaha! Kramkram :D

Postat av: Malin

Publicerad 2012-03-01 17:53:41

Sv: dricker du det on its own liksom eller har du typ honung/mjolk i det? Jag har lite svart for varma drycker i allmanhet, men det verkar absolut mysigt - speciellt nar det ar kallt/regnigt haha.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-03-01 19:16:14

Sv: Jaa eller hur?! hahaha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela