Linneajosefine

I'm falling, baby I'm losing.

Publicerad 2012-02-26 23:03:30 i Linneajosefine,

Allting förändras. Allting är annorlunda nu. Den som du en gång byggde trädkojor med och viskade hemligheter med lever sitt liv på en annan planet. Den du en gånglitade på, vill inte ens titta åt ditt håll längre. Någon som gått i din klass i sex år undviker din blick när ni möts på gatan. När man är mitt i livet är det så svårt att förstå att det kommer förändras. Men någonstans, på något sätt byter allt plats och du står där förvirrad och vet inte vad du ska göra. Tills du hittar din plats igen. Jag är förändrad. Men jag har inte hittat min plats än. Jag känner mig instängd. Fångad. Och det finns ingen som kan släppa mig fri. Bara jag själv, men friheten existerar inte här.
Jag är på många sätt mycket lyckligare nu. Jag vet vem jag är. Jag vill veta vad livet kan ge. Jag vill se allt. Jag är lycklig helt enkelt. Ändå så vill jag bara härifrån.

Kommentarer

Postat av: Daniella | 11 | Mode & vardag

Publicerad 2012-02-27 13:10:01

Super fin blogg ♥

Hur mår du idag? :)

Postat av: Daniella | 11 | Mode & vardag

Publicerad 2012-02-27 18:48:28

SVAR: Varsågod och tack!

Vad bra, hehe förstår :)

Det är bara bra!



Vad gör du då? :D

Kram

Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Publicerad 2012-02-27 18:49:51

Kom gärna in och kommentera dagens fråga i min blogg som handlar om "när blir man egentligen är ung förälder?"



http://familyportrait.blogg.se/2012/february/dagens-fraga.html#comment



Inget svar är för dumt. Och det är intressant att se hur du tycker och känner.

Postat av: Esmeralda<3

Publicerad 2012-02-27 20:44:48

Dagens blogg är nu avslutad! Kika in och se om du vann och delta gärna igen, kom ihåg att var 50kommentar resulterar en vinnare:)

Länk: http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/february/dagens-blogg-vinnare-ny-omgang.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela