Linneajosefine

It started out with a kiss, how did it end up like this?

Publicerad 2012-07-27 00:34:30 i Linneajosefine,

Jag lever. Mer eller mindre i alla fall. 
 
Igår var en riktigt bra dag! Hela dagen spenderades i Tylösand med bad, sol, afterbeach, kusinfirande och sen krämutgång! Fick inte många timmars sömn för imorse pallrade jag mig upp ur sängen för att jobba 8-18. Direkt efter jobbet blev det picknick i tylösand och nu har jag landat i min säng med världens sämsta hörlurar, hör knappt vilken låt jag lyssnar på. Jobbigt läge. Nu faller mina ögon ihop. Godnatt! 
bilder från veckan lalalalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela