Linneajosefine

So tell me why we're talking when we dance so good

Publicerad 2012-06-23 12:57:42 i Linneajosefine,

Godmorgon kära bloggis, detta är vad jag hittat på de senaste dagarna!
Cykeltur vid havet, insåg att jag älskar Halmstad under sommaren. 
firade finaste andrea som fyllde 18, wihoo! 
Riktigt lyckat midsommarfirande!
 
Sjöng och dansade och det gjorde inget att det regnade. Jag hade världens finaste krans som min mamma gjort och den höll sig på huvudet hela kvällen och natten! Var dock allergisk mot den men men, det är bara midsommar en gång om året. Så jag gillar min krans i alla fall, slogs till och med för den någon gång under natten. WEIRDO. 
Min röst gick sönder och nu bygger jag upp den genom att dricka min tredje kopp te, jag börjar jobba om två timmar och önskar så att min röst vill börja fungera igen, annars blir det tufft. Ha en fin midsommardag, nu måste jag förflytta mig från soffan och Top Model England. Det ska packas inför P&L och städas en massor. PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela