Linneajosefine

Time to grow up!

Publicerad 2012-03-29 14:58:40 i Linneajosefine,

Hejsan bloggis! Idag har jag fått post. Rolig post och halvrolig post. Den roliga posten var linser, så nu kan jag se ordentligt igen! Den halvroliga posten var från skatteverket. Deklararationstime! Första gången och jag förstår ingenting, vilket kanske inte är så konstigt. Börjar fundera på om det är så smart att bli vuxen trots allt. Dock så har jag inget val eftersom jag blir myndig om fem dagar. FEM DAGAR! Har längtat som en galning efter den dagen och nu är det bara fem dagar kvar, det känns lite knäppt! Nej, tror jag väntar med vuxenheten tills mina föräldrar kommer och kan visa hur man gör! Nu ska jag gå och tvätta mina händer för de luktar gurka efter gurklabben vi hade på biologin för en liten stund sen. Sen ska jag träna HIT. Är så taggad!!!

Kommentarer

Postat av: Lisiii

Publicerad 2012-03-29 23:20:44

ååhhmmmgg vilken snygg bryyd!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela