Linneajosefine

Cinema after work out!

Publicerad 2012-10-29 21:34:00 i

Det är ruskväder ute och jag sitter och väntar på en buss som inte kommer, kom bussiiii, det är kallt! Har en riktig go känsla i kroppen efter träningen och nu ska jag möta upp Natalie för biomys. Eller mys och mys, vi ska se paranormal activity och jag hatar skräckfilmer. Har faktiskt aldrig sett en skräckis förr. Men nån gång måste vara första gången, YOLO. Typ. Skönt nu kommer bussen :)

Och eftersom jag är så seg så är jag nu redan framme på bion och ja, såhär ful är jag, mjukisar och gummistövlar hehe

 

Kommentarer

Postat av: Ccccc

Publicerad 2012-10-30 11:45:42

Driv???? Aldrig sett en skräckfilm och du börjar på bio?! Glhf hehehe <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela