Linneajosefine

You'll find a way

Publicerad 2012-10-30 22:58:13 i Linneajosefine,

Överlevde skräckisen igår hehe. Kröp ner i dubbelsängen hos mami när jag kom hem, mysigt och inte alls för att jag var rädd eller så, nejdå. Min kära bror tyckte även att det var roligt att möblera om mitt rum för att skrämma slag på mig, ambitiöst tycker jag. Jag trodde vi hade haft inbrott när jag kom hem från gymet innan idag och var därför tvungen att kolla om datorer osv fanns kvar i huset. Ett lyckat skrämselspratt av min bror alltså. Jag vågade inte ens öppna min garderob för jag trodde att någon var där inne. Alltså typ rädd_tjej_94. Nej nu är jag så trött att ögonen faller ihop och kom på att jag glömt ta ut linserna, vilket suger när man är såhär trött hehe.
GODNATT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela