Linneajosefine

Fredag 2013-08-30

Publicerad 2013-08-30 13:17:00 i Linneajosefine,

Hejhopp här sitter jag i min säng nyduschad efter en springrunda!! Och vet ni?! Mina vader gjorde inte ont alls, första gången på månader! En riktigt skön känsla i alla fall, dock är jag så otränad jämfört med för några månader sen då jag var i riktigt bra form. Tyvärr blev det för bra då, jag ville lite för mycket och min kropp klarade helt enkelt inte av det, så nu ska jag försöka hitta den där balansen. I alla fall, skönt att kunna sova ut i morse, var riktigt trött! Hjälpte mamma på hennes jobb igår från 09.30-11 och sen blev det coopan från 12-21-15. Nu ska jag röja upp på mitt rum och sen är det dags för lite jobb igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela