Linneajosefine

Torsdag 2013-08-29

Publicerad 2013-08-29 07:48:02 i Linneajosefine,

Godmorgon! Idag jobbar jag stängning så jag har sovmorgon så fattar inte riktigt varför jag är vaken? Somnade tidigare än vanligt igår, var helt slut efter jobbet verkligen hehe klenfis. Jobbade 10-19 och kom hem halv åtta och ba JAG MÅSTE HA MAT. Självklart fanns det ingen mat, inte ens mjölk så jag fick helt enkelt gå o köpa mjölk (eh wow vet verkligen inte varför jag skriver detta). Gjorde pannkakor och hann precis klart tills idol började, success. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela