Linneajosefine

Sequin

Publicerad 2013-12-28 01:12:22 i Linneajosefine,

Godafton små apor :)
Känns sjukt att det var fredag idag, det är ju helg hela tiden!? Jobbade 10-16 idag, chillpass, sen körde jag in till stan i ruskvädret med bara en lins i ena ögat. Varför detta då? Jo för i onsdags tyckte jag det var jäkligt smart att slänga ut min ena lins på golvet på tre hjärtan när ögat började rinna. Insåg lite försent att jag bara haft dem i två veckor och att det var mitt sista par, så kan det gå. Köpte i alla fall nya idag så nu ser jag igen och lovar att jag aldrig mer ska köra med en lins, riktigt busigt av mig. Senare under kvällen blev det mat och bio med nata och Johan. Fick äntligen se catching fire och den var bra faktiskt! Nu MÅSTE jag verkligen sova för imorgon jobbar jag 09.30 till 18 så behöver sömn. Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela