Linneajosefine

2013-01-26

Publicerad 2013-01-26 14:20:00 i Linneajosefine,


Note to self

-Skjut INTE upp skolarbeten 

-Rensa INTE garderoben om du inte är på städhumör

-Köp kaffefilter i rätt storlek

-Tappa INTE körkort eller bankkort

- INTE mobilen heller

 

Sånt som kan va bra att tänka på när man heter Josefine. Tur att allt löser sig tillslut. Man kan bita ihop och ta tag i gammalt plugg och städa sitt rum. Man kan brygga nytt kaffe med rätt kaffefilter. Man kan ha tur och ha ärliga människor i sin omgivning. Man kan spärra sitt bankkort också. Det har jag gjort och har ingen tillgång till mina pengar förän jag får ett nytt om några dagar. Har några ekonomiska dagar framför mig dårå. Klart slut, back to plugg innan work.

 

snigg flicka med kavve

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela