Linneajosefine

2013-07-28

Publicerad 2013-07-28 08:48:05 i Linneajosefine,

Riktigt dåligt väder= riktigt mycket folk på coopan! Så kändes det igår och tiden gick så fort för man var igång hela tiden, då är det verkligen roligt att jobba. Blev svettig och idag har jag träningsvärk i armarna (klen). Får hoppas att dagens jobbpass blir lika roligt. Det känns som att hela sommaren har runnit iväg innan den ens börjat och jag har nog inte riktigt fattat att jag inte ska tillbaks till skolan om en månad. Så knäppt. Det känns som om mars-april var igår, då allt började ändras till det bättre. Nu vet jag inte riktigt var jag är, men det är nog aldrig meningen att jag ska veta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela