Linneajosefine

Migrän

Publicerad 2013-07-30 19:07:42 i Linneajosefine,

Har nyss vaknat upp efter en hemsk migränattack som började idag på jobbet. Så sjukt äckligt, måste varit väldigt frånvarande på jobbet, förvånad över att jag klarade av hela passet. Det kändes som att huvudet skulle sprängas, som om någon tryckte ihop det med en väldig kraft samtidigt som denna någon körde runt med en elvisp i min mage, tack och lov så spydde jag inte. Direkt när jag slutat var jag tvungen att ta två panodil och proppade i mig en banan (bokstavligt proppade kunde varken tugga eller svälja för munnen var för full, måste sett kul ut) och väntade ett tag tills jag kände mig okej att köra hem. Inte det bästa att köra bil när man knappt ser någonting kanske. Däckade i sängen och vaknar nu två timmar senare och känner att det värsta är borta, skönt det i alla fall. Är bara något vimsig och yrvaken fortfarande haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela