Linneajosefine

2013-06-29

Publicerad 2013-06-29 10:20:00 i Linneajosefine,

 

Jag sitter på favoritplatsen i soffan och laddar inför dagens jobb. Super sale weekend på coopan, vad detta innebär märker vi idag. Kom dit!! Hoppas det blir lika mycket folk som igår! Fast det borde det bli, lördag och lönehelg liksom. Håller tummarna för att inget går fel idag, idag är liksom en sån dag då allt ska gå rätt. Time to be övertrevlig, fake it til you make it eller nåt. Mitt ena öga har dock fuckat ur, rinner, kliar, svider och känns knäppt. Ungefär som min lilla näsa. Man måste bara älska allergi. Tur att jag har ett öga som fortfarande funkar. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela