Linneajosefine

Frukostkoma 3.0

Publicerad 2013-03-28 09:11:00 i Linneajosefine,

Måste sluta skriva om diverse matkomor jag försätter mig själv i, men av någon konstig anledning är det då jag finner inspiration att ta upp datorn (kanske för att jag är hjälp-jag-kan-inte-röra-mig-mätt?). Idag är det skärtorsdag och inledningen på ett sista påsklov. Vad som kommer hända under detta lov är fortfarande något oklart. Förutom att jag fyller år då. Nitton jävla år alltså, skrämmande, snart pension ju. Där försvann inspirationen och nu måste jag ta tag i livet, måste plugga och städa, men vill bara springa, springa, springa. Orkar inte hämta USB-sladden så inga bilder här inte. Pusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela