Linneajosefine

Good times

Publicerad 2013-11-29 08:33:43 i Linneajosefine,

 
Camp sannarp för ett halvår sen. Nati är en riktig blondie och jag har riktigt långt hår.
 

Igår jobbade jag 8-19 och sen var jag tvungen att ta en kaffe med tjejen på bilden där uppe. Var ganska trött efter en tung men rolig jobbdag. Städade alla kassorna igår, rensade ut allt gammalt och försökte få bort all smuts och damm. Har velat göra det länge så bra att jag fick schemalagd tid att göra det. Trodde att jag skulle bli ledig idag, men icke, det blir jobb 10-18. Fredag är bästa dagen att jobba tycker jag så det blir perfekt. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela