Linneajosefine

A little party never killed nobody

Publicerad 2013-09-30 19:36:23 i Linneajosefine,

Åh finns det något roligare än en riktig lyckad fest med de bästa vännerna? Nope, tror inte det. Det är de festerna som följs av de knäppaste och roligaste utgångarna sen. Vet inte om jag vågar skriva allt knäppt vi gjort här för det är mycket haha. Som när Nata och jag står och skriker på vakten på favvisstället, hon som en man och jag som tjej/bebis/kråka. Eller när jag lånar folks klädesplagg ute och glömmer lämna tillbaka dem (har en hel låda hemma) eller när vi har med oss Rufus ut, då är det fest alltså haha. Här är svaret på varför vi är ute så mycket, det är roligt helt enkelt! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela