Linneajosefine

Tufnell Park

Publicerad 2014-08-31 19:48:53 i Linneajosefine,

 
Dålig uppdatering här på bloggen, I know, men har haft fullt upp. I torsdags checkade jag ut från hotellet och flyttade in i min nya familj. Känns superbra! I fredags bestod jobbet av att gå ut med hunden och efter det mötte jag upp Hilda i stratford där vi shoppade, åt och drack mexikanskt! I lördags mötte jag upp ett gäng tjejer som bor här i norra London för en fika och på kvällen hade jag "babysit", vi kollade på monsters university, snackade och hade en väldigt mysig kväll. Idag träffade jag Hilda för pannkaksbrunch i Holborn och sen mötte vi upp några tjejer från fikan igår och gick sedan runt i centrala London tillsammans. En lyckad första helg i världens bästa stad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela