Linneajosefine

Ofräsch brud

Publicerad 2014-02-27 12:23:55 i Linneajosefine,

Har insett hur dålig jag är på att vara tjej egentligen. Inte för att tjejer måste vara på ett visst sätt men det finns ju ändå en form av standard på hur man som tjej bör vara. Den standarden lever jag nog inte upp till. Jag rapar rätt ut (försöker dock undvika att göra det på väldigt opassande platser och säger alltid ursäkta efteråt), svettas värre än en man när jag tränar, tvättar håret max typ två gånger i veckan och har brutalt fula naglar och nagelband. Kan komma på massa fler saker som gör mig till en ofräsch brud men stoppar här för mitt eget bästa hehe, alla måste inte veta allt. Nu ska jag dra och svettas men sen väga upp manligheten genom att köpa ett genomskinligt nagellack och klippa naglarna. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela