Linneajosefine

Det blir så ibland, jag vet.

Publicerad 2014-01-28 10:09:06 i Linneajosefine,

Hej bloggi, det var ett tag sen. Det är så mycket som har hänt att jag inte vet vad eller hur jag ska börja skriva. Tänkte ett tag att jag skulle sluta skriva här, men som tur va satte jag bara lösenord istället för att ta bort allt. Ibland är det jobbigt att vara impulsiv men det gick ju bra denna gången. Jag kan liksom inte sluta med denna blogg för vi har gått igenom så mycket tillsammans! Här finns alla mina jobbigaste år samlade. Bra saker, dåliga saker och många funderingar. Det betyder alldeles för mycket för att ens gå att radera. Jag tycker ändå det känns lite läskigt att allt finns tillgängligt för hela världen på internet...men vem vet egentligen vem jag är? 

Jag har fått en känsla av att kanske kanske 2014 kommer bli mitt år. Det känns som att allt slit har lönat sig, äntligen. Jag känner ett lugn i mig som jag inte kännt på så länge nu. Visserligen är allt inte perfekt men det känns som att jag tar små steg i rätt riktning istället för att bara vända om och springa iväg som jag gjorde förr. Jag är så glad att jag vågade göra det svåra jag har varit tvungen att göra och jag är så glad att jag inte gav upp när det kändes som om allt vändes mot mig. 

Så med detta inlägg vill jag säga att även om allt känns meningslöst så kommer en vändning om man bara fortsätter kämpa. Tänk på att du är den enda som kan bestämma över ditt liv, hur det är och hur du vill att det ska vara. Ge aldrig upp, för allt kan förändras så fort!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela