Linneajosefine

A day with my ghosts

Publicerad 2014-03-31 22:43:27 i Linneajosefine,

De har varit med mig i huvudet hela dagen. De gör mig virrig och stirrig, trött och ledsen. Allt blir cirka hundra gånger jobbigare. Små enkla vardagssaker blir till problem och allt är utom kontroll. Jag är där, men ändå inte närvarande. Efter jobbet sprang jag en mil, det hjälpte för stunden. Så gick till gymet efteråt. Fick komplimanger men kunde inte ta in dem för jag är nog den mest självkritiska person som vandrar på denna jord. Men just för stunden är jag vän med spökena så ser fram emot några timmars god sömn i min gosesäng. Puss. 
Tre dagar kvar som tonåring. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela