Linneajosefine

Losing sleep

Publicerad 2014-03-19 10:52:54 i Linneajosefine,

Tjohej! Uppdaterar så segt på bloggen så kommer ju inte ha något att se tillbaka till från denna tid. Även om det inte är den roligaste tiden i mitt liv är det tråkigt om den bara försvinner ur mitt liv om 30 år eller så, plus bloggen förlorar sitt syfte om jag inte skriver mer. Hade som sagt en sjuk vecka förra veckan och denna har inte börjat bättre. I måndags jobbade jag eftermiddag och direkt efter jobbet hade vi en matlagningskväll med jobbet, trevligt trevligt. Igår var jag ledig och hade tyvärr halsont och kände mig riktigt hängIg. Dagen spenderades i alla fall med nata, degade tillsammans, promenerade till Willys och handlade och bakade sedan en nyttig blåbärspaj med sockerfri glass som var sjukt äcklig. Smakade typ vatten med inslag av besk kartong, inget att rekommendera alltså. Kollade på about time på kvällen (konstig film) med en paus då vi blev sjukt sugna på korv med bröd och var tvungna att åka till maxi och köpa det vid 22 på kvällen. Gott. Idag fyller min pappa år och jag har namnsdag. Grattis pappa i Stockholm. I present fick han en tatuering, vill också ha det. Sjukt sugen på nummer två men den får vänta för annars kommer min kropp vara täckt av tatueringar inom 10 år. Nu håller jag på att städa min garderob innan det är dags för jobb. Hade velat träna men mår fortfarande kasst så tror inte jag vinner något på att dra till gymet idag. Lite småseg dag idag, måste hem och sova efter jobbet för jobbar morgonpass (typ natt för mig lol) resten av veckan. Men nu, back to the städning puss puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela