Linneajosefine

Hoxton

Publicerad 2014-09-27 18:36:29 i Linneajosefine,

Så blev det helg i London igen! Igår hängde jag med Hilda på dagen, vi gick omkring i Camden, åt på ett mysigt café på min high street (potentiellt stammisställe) och gick sedan till skolan för att hämta I + kompis. Vi gick och fikade i Camden och sen när vi kom hem gick vi till en resturang för att äta kvällsmat. Lyxliv! Mötte sedan upp Rebecka i Camden och gick till Icewharf för att möta upp två andra tjejer. Kvällen fortsatte sedan på KOKO där det var sjukt bra musik. Kom hem vid 4 och åt en toast. Lyckad kväll!
Koko/Josie på Koko
 
Idag träffade jag Amanda och Rebecka vid Old Street för att gå på ett gratis event som verkade helgrymt. Tyvärr så behövde man dock tickets som vi såklart inte hade så vi gick till Poundland i Hoxton istället. Härlig dag i alla fall trots förkylning osv. Ikväll ska jag hem till Emmy för en välbehövlig chillkväll, skojskoj!
 
mat i en park innan vi vart tvungna att gå pga av höga jobbiga människor/Jag och Rebecka med vår Poundlandshopping
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela