Linneajosefine

Kensington and Chelsea

Publicerad 2014-09-29 20:38:10 i Linneajosefine,

Idag på min lediga tid  åkte jag tvärs genom stan till High Street Ken för att gå till Urban Outfitters med min väska som gått sönder. Trodde verkligen inte de skulle ge mig en ny eller pengarna tillbaka för jag hade inte kvittot kvar men jag hade fel! Riktigt sjyssta var de och gav mig en helt ny väska hihi. Sen mötte jag upp Hilda och tog tuben till Chelsea för en tur på King's Road innan det var dags för mig att börja jobba igen.
 
Ikväll har jag gjort Kidneybönsbiffar som faktiskt blev riktigt goda och snart ska jag möta upp Emmy i Kensal Rise. Bra måndag!
 

Kommentarer

Postat av: Mamsen

Publicerad 2014-09-30 19:27:09

Åh vilka fina muggar där var på bilden. Köpte du nån sån mugg? Jag önskar mig nya fina kaffemuggar när jag fyller år.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela