Linneajosefine

Friday

Publicerad 2016-08-26 14:44:04 i Linneajosefine,

Här sitter jag i trädgården och lyssnar på Håkan. Det är fredag, jag är ledig och solen skiner. Vad mer kan en önska sig? Det är inte ofta jag har lyxen att ha en oplanerad dag som idag. Det är så skönt. Ikväll ska jag möta upp Michelle och ett gäng nya svenska tjejer i Clapham. Det bli kul. Nu tänkte jag skriva klart inlägget om helgen. Jag började faktiskt på det tidigare i veckan men blev avbruten av en gigantisk spindel i sovrummet! Jag har aldrig sett en så stor spindel förr, ja förutom på typ zoo då. Usch. Till och med Alfie blev rädd hehe. Vi har en hel del spindlar men de är oftast små så då brukar Alfie (eller jag, fast inte så ofta hehe) ställa ett glas på den och släppa ut den sen. Men denna spindel var för stor för glaset. Den fick tyvärr åka på ett (dödligt) äventyr genom dammsugaren. RIP spindeln :((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela