Linneajosefine

Meningslös lista

Publicerad 2015-11-09 23:24:24 i Linneajosefine,

Chips eller popcorn  – Popcorn (älskar de halvpoppade kärnorna).

Kjol eller klänning – Just nu är jag inne i en kjolperiod.

Foundation eller Idpuder – Använder puder från Body Shop, typ aldrig någonsin använt flytande foundation.

Utekväll eller hemmakväll – Hemmakväll hehe.

Mascara eller läppglans – Mascara, läppglans är så jobbigt när håret fastnar i det.

Laga mat eller bli serverad mat – Båda, beroende på vilket humör.

Favvo rätt – Någon pasta eller svensk tacos.

New York eller London – Aldrig varit i  New York och bor i London så får väl säga London.

Drömresemål – Skulle vilja åka till Ghana.

Mest minnesfulla resan – Rhodos 2014 lol.

Plattat eller lockigt – Lockigt men tyvärr vill mitt hår inte vara lockigt.

Pizza eller hamburgare – Pizza.

Mössa eller hatt– Hatt.

Klackar eller sneakers – Kommer inte ihåg senast jag använde sneakers haha, använder alltid boots. Inte så mycket klack på dem dock.

Favvo program på tv – Bake Off men det går ju inte för tillfället och det enda jag brukar se nu är MIC.

Midsommar eller julafton –  Julafton!

Favoritsnacks – Choklad.

Äta ute eller hemma – Egentligen hemma men tycker inte alls om att äta i mitt nuvarande hem.

Film eller serie – Serie.

Dansa till House eller Rnb – Hm, Rnb.

Drinkar eller shots – Drinkar.

Väska eller skor – Skor!!

Smokey eye eller eyeliner – Eyeliner.

Mest nöjd på min kropp – Har alltid varit nöjd med min hy i ansiktet tills för typ två månader sen då jag börjat få finnar som jag ALDRIG haft innan. Buhu. 

Minst nöjd med min kropp – Har alltid ogillat mina fötter pga stora men det känns så löjligt att ogilla sin kropp och vara minst och mest nöjd över något. Alltså kroppen är ju ens kropp som helhet och jag tror att det viktigaste är att lära sig vara nöjd med hela sin kropp. Alla är ju unika och egentligen borde det vara så självklart att bara acceptera sin kropp precis som den är.

Vänner eller familj – Båda.

Lugn familje semester eller party semester – Har ju blivit gammal nu så säger lugn familjesemester. 

Godis eller bullar – Hm, älskar bullar. Älskar godis, speciellt choklad.  Jag är ett godis-, och kakmonster.

Snapchat eller Instagram – Instagram.

Favorit podcast – Har för tillfället ingen favorit.

Vad jag vill ha just nu – En hjärna som orkar plugga.

Frukost eller middag – Middag.

Vad spenderar jag mest på – Antagligen mat i någon form...

Favvo låt just nu – Alltså kan inte sluta sjunga på Night Changes av One Direction. 

Vad gör jag ikväll – Försöker plugga och ångestar över att det inte går bra så skriver denna lista istället.

Skidsemester eller tropisk semester – Behöver sol just nu men älskar dock att åka skidor.

Något jag aldrig skulle göra – Pierca naveln. 

Kaffe eller Te – Kaffe. Alltså älskar te. Men är ju beroende av kaffe.

Vad dricker jag helst utomlands – Beror ju på vart, men en sur drink (ÄLSKAR sura drinkar) i något varmt land eller varm choklad på skidsemestern.

Vad är jag sämst på – På att ha rimliga krav på mig själv. Suger.

Högst upp på önskelistan – Att hitta drömlägenheten när det är dags att flytta om ca två månader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela