Linneajosefine

VIktig

Publicerad 2015-11-11 19:41:29 i Linneajosefine,

Sitter på Starbucks och känner mig fett viktigt. Vet ej varför. Kanske beror på plugg eller på att jag bara börjar bli gammal och grå? På tal om att bli gammal så protesterar mitt ansikte mot detta och har just nu en form av finn-revolution. Alltså jag har varit så blessed och aldrig någonsin haft problem med finnar och akne. Kan räkna antalet finnar jag haft under min tonårstid på en hand. Fram tills nu då. Har på senaste tiden haft minst fem finnar i ansiktet samtidigt. Jag vet att det inte är mycket eller något att klaga för egentligen men för mig är det mycket! Har alltid varit stolt över min släta och felfria hy och inte ens behövt tvätta ansiktet noga för att uprätthålla mina fina hy. Men nu är den fet, oljig och grå. Deppigt. Har just nu en fet finne precis på gränsen till läppen som jag klämde igår pga såg ut som en sneinjektion så nu är det istället ett stort sår. Fresh. Jaja, får väl trösta mig med att folk tror jag är yngre än jag är (slipper bli stannad av försäjljare/ såna som vill att man ska signa upp för att skänka pengar osv). Aja nu ska jag forstätta plugga och sluta skriva en massa ointressant skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela