Linneajosefine

Brutalt trött

Publicerad 2015-10-08 22:49:13 i Linneajosefine,

Har jobbat 6.30-19.30 idag. Är trött. Alltså huvudet blir helt mosiga av så långa arbetsdagar, speciellt när alla dagar är så långa. Häromnatten vaknade jag och trodde mitt alarm hade gått igång och ba nu är det morgon och satte igång kaffebryggaren och började göra mig iordning. Kollar på mobilen efter ett tag och ser att klockan är 01.27. Snacka om att lura sig själv. Var rätt pigg dock, bara flög upp ur sängen. Jag var verkligen övertygad om att det var morgon så kände mig rätt förvirrad när jag insåg att jag hade fyra timmar till att sova. Lika förvirrande som skönt. Kaffet var dessutom klart när jag gick upp på riktigt vid 05.30, något kallt bara.
 
Imorgon är det FREDAG med stora bokstäver. Längtar så. Sista jobbdagen och sedan helg. Dessutom ska jag träffa Andrea!!, förhoppningsvis Emma!!, min baby och gå till Cargo!! Alltså hur bra?????????????????????? FÖr bra! 
 
Nu säger min dator att den vill sova. Det ska jag också göra. Natti ZzzzzZZZzzzzzz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela