Linneajosefine

And this is how it starts

Publicerad 2015-09-14 23:55:49 i Linneajosefine,

Idag har varit en riktig måndag. Segstartad, gäspig men ändå produktiv. Jobbat, pluggat, sovit (ofrivilligt), skypat med Andrea, städat, handlat och lagat mat. Nu är det sovdags för lilla mig. 
 
Btw, dagens störningsobjekt är mina naglar. Jag har i stort sett ALLTID långa naglar. Speciellt tumnaglarna, de är alltid jättelånga. Detta beror på att mina naglar växer jättefort och är rätt hårda liksom, bra nagelkvalité liksom (önskar samma gällde med håret också men tyvärr inte). Igår klippte jag dock av mina naglar helt och nu känns det jättekonstigt! Det känns liksom som att en del av mina fingrar saknas och det känns helt ovant att t.ex. smsa. Tror detta är vad som kallas ett i-landsproblem men ville bara dela med mig för har gått runt och tänkt på det hela dagen. 
 
Ps. Har tänkt på andra saker också, inte enbart på mina naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela