Linneajosefine

Colour coordinated

Publicerad 2015-09-03 10:26:30 i Linneajosefine,

Ville ha en röd kjol men insåg att jag hade blå naglar så det gick inte. Man måste ju va colour coordinated. Det bästa och sämsta med att jobba på kontoret är att man måste se lite proper ut, hade jag varit heltidsnanny hade jag med största sannolikhet gått runt och sett ut som ett troll hela tiden. Men nu måste jag matcha naglarna med kläderna lol. 

Igår var jag på mitt första ung i London efter nästan två år i denna stad. Det var himla trevligt och jag ångrar inte alls att jag struntade i att plugga för att gå dit hihi. 

Nu är jag på väg till jobbet för några timmars organiserande och sorterande. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela