Linneajosefine

Shaping tights

Publicerad 2015-09-03 22:29:24 i Linneajosefine,

Var på ett möte innan idag och precis innan jag ska gå lyckas jag ta sönder mina strumpbyxor, så lyckat. Eller inte. Dessutom var det ett par strumpisar som jag faktiskt gillade. I alla fall, kunde inte gå på mötet i trasiga strumpbyxor så sprang in på New Look för att köpa ett par nya. För det första lyckades jag köpa 40 den istället för 20 den och för det andra så råkade jag köpa shaping tights. Trodde jag skulle dö när jag satte på mig dem, de vr sååååå tighta. Det gjorde seriöst ont. Kan inte ens beskriva känslan av att ta av dem när jag kom hem. Kunde äntligen sitta ner och andas samtidigt. Seriöst, använder folk shaping tights?
 
Efter jobbet mötte jag upp Emmy i Kensington och vi hann med både (sen) lunch, kaffe, kakor och promenad i Hyde Park med intressanta samtal. Ikväll har jag försökt plugga lite, men ingenting jag läser vill fastna i huvudet, så jobbigt! Imorgon är det i alla fall fredag och jämn vecka vilket innebär att jag är ledig från jobben så då blir det plugg hela dagen. Yayyayayyy. 
 
Detta åt jag till lunch, mums!
Och detta åt jag till kvällsmat, lol. 
 
Kontraster, kontraster. Hela mitt liv består av kontraster.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela