Linneajosefine

När man borde sova...

Publicerad 2016-03-01 01:14:42 i Linneajosefine,

...men ändå inte gör det. Mycket en borde ändå. Tvätta min dator borde jag verkligen göra (skärmen är prickig och tangentbordet kletigt). Borde diska undan all disk nu istället för att lämna den till imorgon. Borde lägga smutstvätten i tvättkorgen istället för på golvet. Ni vet, sånt en vet en borde göra men ändå så gör en det inte. Så ligger det där tills en får panik och börjar tokstäda (kommer med allra största sannolikhet hända imorgon när jag kommer hem efter jobbet). Trots allt jag borde (borde- konstigt ord det där! Eller?) göra hamnade jag av okänd anledning här på bloggisen. Trevligt ändå. Det är inte ofta jag orkar logga in och skriva så en får väl vara tacksam när det händer. Det roligaste som hänt sen sist (lol minst inte när sist var) är antagligen att jag har skaffat både gymkort och cykel. Och cykellås. Och cykellampor. Och cykelverktyg. Det enda som saknas nu är en cykelhjälm. Det borde jag verkligen skaffa. Och där kom borde fram igen och jag insåg precis att jag verkligen borde göra det jag borde göra nu = SOVA.
 
Nattinatt.
 
Ps. Glömde en annan rolig grej som hänt. Jag har klippt av mig håret. Nu är det decent igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnea Josefine

Liten tjej med stora drömmar. Tycker och tänker för mycket men kan aldrig riktigt bestämma sig. Lever livet i London, UK.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela