linneajosefines.blogg.se/projektis

Självförtroende och rädslor

Publicerad 2012-10-02 00:06:04 i Loggbok

Musik har alltid haft stor betydelse i mitt liv. Jag har så länge jag kan minnas, alltid gått runt och nynnat för mig själv. När jag var liten satt jag och klinkade på vår gitarr, det lät bedrövligt. När jag var runt elva år började jag spela på riktigt, tog lektioner. Sen blev jag proffs. Nja, inte riktigt, men bättre blev jag. Jag har alltid sjungit, men bara för mig själv. Jag är på tok för rädd för att våga sjunga inför folk, bara två gånger har jag trotsat denna rädsla; i sjätte klass i och med en musiktävling med min dåvarande klass och i London inför en fjärdedel av Swedish school. RIktigt läskigt var det, att jag vågade! Jag tycker dock att det är riktigt kul så varför låta det dåliga självförtroendet förstöra det? Nu är det dags att övervinna dåligt självförtroende, rädslor och allt annat som stoppar mig! Även om det bara är ett litet ministeg så kommer jag ändå en liten bit på vägen. Jag känner att jag har ett superroligt projektarbete framför mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela